Početna
Folkloristika u školi
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Ove godine, veći broj nastavnika, ne samo razredne nastave i srpskog jezika i književnosti, već i drugih predmeta, učestvovao je u radu Udruženja „Čuvari dela Vuka Karadžića“ ili prisustvovao programima, predavanjima i stručnim skupovima ovog ogranka Vukove zadužbine.
Kako je projekat „Raskovnik - Mladi čuvari srpske narodne kulture“ podržalo Ministarstvo kulture i informisanja, objavljujemo link ka snimku stručnog skupa zbog svih onih nastavnika kojima ideja interdisciplinarnog pristupa terenskih istraživanja zvuči zanimljivo, kao i kratak izveštaj o radu ovog udruženja u 2021. g.
Rezultati konkursa „Saznali na seminaru – primenili u praksi“ 2021.
- Detalji
- Autor Rada Karanac
Na 11. konkursu Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, nagrade su dobili anstavnici iz škola iz Škoslke uprave u Čačku:
Prilozi za stručno usavršavanje
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Na zahtev kolega, ponovo objavljujemo:
- Priručnik za projektnu nastavu
Ostale naše preporuke pogledajte OVDE
Primer instrumenta iz Ljiga
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
Veliko nam zadovoljstvo (ali i čast i obavezu) pričinjava činjenica da se naš sajt prati u celoj zemlji. To potvrđuje i dopis koleginice iz Ljiga, Dragane Zolotić, koja je iskazala spremnost da putem našeg sajta podeli sa kolegama svoj instrument za praćenje formativnog ocenjivanja, uz kratko obrazloženje koje objavljujemo u celosti, a i uz našu zahvalnost zbog iskazanog poverenja.
PRIMENA FORMATIVNOG OCENJIVANJA
Savremeni pristup nastavi i učenju stavlja pred prosvetne radnike mnoge izazove. Nastavnik nije samo stručnjak za oblast koji prenosi znanja učenicima, već se očekuje da bude „režiser“ procesa učenja tokom kojeg učenik gradi znanje, veštine, stavove i preuzima kontrolu nad svojim učenjem i deo odgovornosti za rezultate učenja. Da bi takav proces učenja bio efikasan, potrebno je, između ostalog, da ocenjivanje učenika bude prisutno u svim fazama učenja, da bude raznovrsno, motivišuće i razvojno. Кako postići to da kroz ocenjivanje osposobljavamo učenika da objektivno procenjuje svoja postignuća, da postavlja lične ciljeve u učenju, ovladava strategijama učenja i procenjuje potencijal za nova postignuća?
Škola za obrazovanje odraslih u Čačku: Imam – ne treba mi
- Detalji
- Autor Rada Karanac
Povodom Međunarodnog dana solidarnosti, Osnovna škola za obrazovanje odraslih Čačak organizuje humanitarnu akciju Imam – ne treba mi. "Cilj ove akcije je prikupljanje polovne garderobe, obuće, igračaka, školskog pribora, ali i prikupljanje slatkiša za pravljenje novogodišnjih paketića za decu polaznika naše škole koji su romske nacionalnosti".
Strana 10 od 21
Ko je na mreži: 62 gostiju i nema prijavljenih članova