Stručno usavršavanje
Tribina o motivacionim postupcima
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
- Pogodaka: 823
Polazeći od važnog pokazatelja oblasti „Nastava i učenje": 2.5.2. Nastavnik koristi raznovrsne postupke za motivisanje učenika uvažavajući njihove različitosti i prethodna postignuća, u Godišnji plan rada Školske uprave Čačak ugradili smo i savetovanje o motivacionim postupcima. Zahvaljujući podršci Centra za stručno usavršavanje Čačak, redovna savetodavna aktivnost savetnika - spoljnog saradnika Biljane Uskoković Brković odobrena je kao stručni skup / tribina. Organizator tribine je Centar za stručno usavršavanje u Čačku, na čiji mejl ili telefon treba da se prijave i svi zainteresovani za učešće na ovom stručnom skupu. Tribina će biti održana 17. marta 2023. godine, od 18 časova, u Centru za stručno usavršavanje u Čačku.
Šesti okružni susreti medicinskih sestara vaspitača
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
- Pogodaka: 357
Šesti okružni stručni susreti ,,Medicinska sestra vaspitač kao deo zajednice učenja i učesnik u planiranju promena u vaspitno-obrazovnoj praksi”
U saradnji sa Savezom udruženja medicinskih sestara predškolskih ustanova Srbije, PU ,,Radost” Čačak bila je domaćin Šestih okružnih stručnih susreta medicinskih sestara predškolskih ustanova Srbije. Tema Šestih okružnih susreta bila je ,,Medicinska setra vaspitač kao deo zajednice učenja i učesnik u planiranju promena u vaspitno-obrazovnoj praksi”
Susreti su bili prilika da se u ustanovi domaćina okupe predstavnici Ministarstva prosvete, članovi organizacionog odbora SUMSPUS, vaspitno osoblje predškolskih ustanova iz Užica, Кragujevca, Ivanjice, Guče, Lučana, Raške i Čačka. Cilj horizontalnih razmena je jačanje kompetencija medicinskih sestara vaspitača, vaspitača i stručnih saradnika, kao refleksivnih praktičara u planiranju promena u zajedničkom razvijanju realnog programa i građenju kulture jaslica i vrtića kao zajednice učenja.
Primer pedagoške dokumentacije
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
- Pogodaka: 5332
Pravilnik o ocenjivanju učenika u osnovnom obrazovanju i vaspitanju, „Službeni glasnik RS" br. 34/2019, 59/2020 i 81/2020, u čl. 18 definiše način vođenja evidencije o uspehu učenika:
„Nastavnik u postupku ocenjivanja prikuplja i beleži podatke o postignućima učenika, procesu učenja, napredovanju i razvoju učenika tokom godine u propisanoj evidenciji i svojoj pedagoškoj dokumentaciji.
Strana 13 od 180