latinica | ћирилица
pazleКako se ocenjuju međupredmetne kompetencije?
Pitanje pristiglo za našu rubriku: VI PITATE – MI ODGOVARAMO.
 
Najpre, u svakoj metodi ocenjivanja polazimo od svrhe i principa ocenjivanja (što iskazuju pravilnici o ocenjivanju učenika).
* Izvod iz čl. 2 Pravilnika o ocenjivanju učenika u osnovnom obrazovanju i vaspitanju:

zimski 64 dkmIdeja ima bezbroj, a najbolje je kada jedni sa drugima delimo svoje predloge ili primere iz prakse. Prosvetni savetnik Danijela Kovačević Mikić imala je čast da na 64. Republičkom zimskom seminaru za nastavnike srpskog jezika i književnosti  kolegama govori na temu razvijanja i formativnog vrednovanja međupredmetnih kompetencija u nastavi i učenju srpskog jezika i književnosti. 

Napominjemo da su ideje zasnovane na predlogu (!) novih obrazovnih standarda, koji još uvek nije usvojen. Radni materijali koje objavljujemo na ovom sajtu biće revidirani kada predlog bude usvojen u konačnom obliku i tek tada će celokupan stručni rad biti i objavljen.

medicinska projekatPrilog za sajt iz Medicinske škole u Čačku

U okviru RYCO (Regional Youth Cooperation Office) projekta, koji podržava Ambasada Republike Nemačke u Srbiji u saradnji sa Ministarstvom prosvete na polju umrežavanja srednjih škola Zapadnog Balkana, Medicinska škola Čačak će ove godine ostvariti saradnju i razmenu sa školom „Partenija Zografski” iz Skoplja, koje su među tridesetak odabranih škola od preko stotinu pristiglih prijava, i tako se pridružiti programu Superškola u zemljama Zapadnog Balkana. Autori projekta, koji će se realizovati ove godine, u smislu jačanja demokratskih vrednosti i kulture inkluzije, jesu profesor srpskog jezika i književnosti Sanja Perovanović i profesor istorije Đorđe Jeremić.  Ugovor o partnerstvu potpisan je 1. februara u Beogradu na prijemu koji je otvorio ministar Branko Ružić, kao i NJ. E. Anke Konrad, ambasador Nemačke u Srbiji.