Štampa
Pogodaka: 538
242466589 4526921990759241 2215391532098012800 nUčenici OŠ “Milica Pavlović” Čačak, odeljenje 7/5, nastavnica Biljana Uskoković Brković i penzionisani profesor iz Mašinsko-saobraćajne škole iz Čačka Dragiša Petković, su sa još tri rada pobednici prvog SonS festivala u Srbiji i predstavljaće Srbiju na internacionalnom Science on Stage festivalu koji će se održati u Pragu marta, 2022.godine.
 
Science on Stage Srbija, ogranak najveće mreže STEAM nastavnika Evrope, i nacionalni predstavnici ove mreže, Institut za moderno obrazovanje, Savremena osnovna škola i gimnazija, organizovali su 18. septembra u prostorijama Savremene osnovne škole u Beogradu prvi nacionalni festival. 
 
Na festivalu je odabrano 4 nastavnika koji će SonS i IMO poslati na dvanaesti međunarodni Science on Stage STEAM festival:

1. Biljana Uskoković Brković, Osnovna škola „Milica Pavlović”, sa projektom  „Vizuelna percepcija”

 2. Tanja Olear Gojić, Osnovna škola „Dragan Lukić”, sa projektom „Čarobni svet magneta”

3. Lana Nikolić, Osnovna škola „Slobodan Penezić Krcun”, Gimnazija „Lazarevac” sa projektom „Tehnologije i patenti ‘pozajmljeni’ od živih bića”

4. Milica Aleksić, Savremena gimnazija, sa projektom „DRIVE SAFELY – interdisciplinarni projekat o bezbednoj vožnji”

 
biljanOd preko 80 pristiglih radova, stručni žiri koji su činili vodeći eksperti na polju obrazovanja iz Srbije, odabrali su 35 STEAM projekata koji su učestvovali u finalu. Odabrani projekti imali su interesantnu međupredmetnu korelaciju, proaktivan pristup i naučnu utemeljenost. 
 
Glavni kriterijumi kojim su se vodili članovi žirija podrazumevalo je da projekti promovišu interesovanje učesnika za nauku, da se odnose na svakodnevni život, da imaju održiv efekat, da su izvodljivi u svakodnevnom školskom životu i da se mogu finansirati razumnim troškovima, ali i da promovišu učenje zasnovano na istraživanju. 
 
Organizacioni tim Science on Stage Srbija mreže i Instituta za moderno obrazovanje čestita svim učesnicima, finalistima, i odabranim nacionalnim predstavnicima.
Izvor: Institut za moderno obrazovanje