Stručno usavršavanje
Primeri iz ivanjičke prakse
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
- Pogodaka: 573
Ove godine, uz podršku Školske uprave u Čačku, jedan od razvojnih prioriteta Tima za unapređivanje kvaliteta rada i razvoj ustanove ivanjičke Gimnazije odnosi se na unapređivanje kriterijuma ocenjivanja i formativnog vrednovanja.
Nadovezujući se na prethodno objavljen članak Razvijanje kriterijuma ocenjivanja, prof. Biljana Ajdačić (nastavnik srpskog jezika i književnosti) i prof. Ljubica Luković (nastavnik biologije) poslale su nam i primere svojih lista za praćenje napredovanja i vrednovanje učeničkih međupredmetnih kompetencija, što sa velikim zadovoljstvom delimo sa svim nastavnicima koji, osmišljavajući i sami razvnovrsne instrumente (obrasce), žele da unaprede ovaj aspekt nastave i učenja.
Razvijanje kriterijuma ocenjivanja
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
- Pogodaka: 1058
Školska uprava Čačak neguje razmenu dobrih primera iz prakse i kontinuirano podstiče unapređivanje stručnog usavršavanja zaposlenih u obrazovanju radi obezbeđivanja i stalnog unapređivanja kvaliteta rada. Ovoga puta, podelićemo primere dostavljenje iz ivanjičke Gimnazije, zahvaljujući inicijativi i saradnji sa rukovodiocima stručnih veća i prof. Biljanom Ajdačić, pedagoškim savetnikom, kao i prateći dopis:
U skladu sa propisanim nastavnim planovima i programima, obrazovnim standardima i pravilnicima o ocenjivanju stručna veća u Gimnaziji su definisala kriterijume za sumativno i formativno ocenjivanje. Ovi kriterijumi, primenljivi i vidljivi u praksi, važan su instrument ocenjivanja nastavniku u praćenju i vrednovanju napredovanja učenika, kao i za đačku samoprocenu i vršnjačko vrednovanje.
Globalni nastavnički kampus
- Detalji
- Autor Danijela Kovačević Mikić
- Pogodaka: 412
U ovom članku objavljujemo brošuru sa informacijama o Globalnom nastavničkom kampusu (The Global Teacher Campus), veoma važnom projektu u okviru Uneskove Globalne koalicije za obrazovanje.
Zainteresovani nastavnici iz osnovnih i srednjih škola mogu da pronađu više informacija na sledećoj adresi:
Strana 11 od 157