Autorstvo ili koautorstvo odobrenog programa stručnog usavršavanja je, prema Pravilniku o stalnom stručnom usavršavanju i sticanju zvanja nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika, "Službeni glasnik RS" 55/2013, jedna od aktivnosti iniciranja i učestvovanja u podizanju kvaliteta pedagoške prakse i to iz grupe G (iz koje je potrebno dokazati tri aktivnosti, pored ostalog, za sticanje najvišeg zvanja – zvanja visokog pedagoškog savetnika).
U želji da istaknemo važnost učešća u kreiranju i/ili realizaciji akreditovanog programa obuke, poslali smo predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama Moravičkog okruga poziv da predstave odobrene programe obuka zaposlenih u obrazovanju (autora i/ili realizatora) i na sajtu Školske uprave. U ovom članku, u okviru oblasti rada koju smo nazvali "Stručno usavršavanje", objavljivaćemo informacije o programima koje nam budu stizale iz obrazovno-vaspitnih ustanova, apo redosledu na osnovu kataloškog broja.
Napomena: Za tačnost sadržaja promotivnog obrasca i korektnost pisanja nadležni su sami autori i realizatori.
- K. br. 1, kompetencija 1, prioritetna oblast 1 - Jačanje kompetencija školskih bibliotekara i zaposlenih u obrazovanju za korišćenje resursa školske biblioteke;
- K. br. 66, kompetencija 3, prioritetna oblast 1 - Rad odeljenjskih starešina i odeljenjskih zajednica;
- K. br. 103, kompetencija 1, prioritetna oblast 9 – Kako raditi sa roditeljima;
- K. br. 107, kompetncija 4, prioritetna oblast 4 - Komunikacija u službi odnosa sa javnošću;
- K. br. 332, komeptencija 3, prioritetna oblast 1 – Senzorna soba - asistivna tehnologija za efikasnije učenje;
- K. br. 387, kompetencija 2, priroritetna oblast 10 – Kviziracija - učenje kroz igru uz pomoć senzorne informacione tehnologije;
- K. br. 414, kompetencija 2, prioritetna oblast 1 - Od početnka do kompetentnog nastavnika profesionalca;
- K. br. 491, kompetencija 1, prioritetna oblast 9 – Dete u saobraćaju;
- K. br. 687, kompetencija 1, prioretetna oblast 1 – Ka boljem razumevanju.