latinica | ћирилица

mkZnačaj opštih i međupredmetnih kompetencija za budući život mladog čoveka nije teško dokumentovati, ali je važno pitanje koji je prostor u procesu nastave i učenja rezervisan za rad na ovim kompetencijama. U suštini, rad na opštim i međupredmetnim kompetencijama nije konkurentan radu na sadržajima i kompetencijama koje su neposredno vezane za određene predmete.

kaonaMilena Leković, pedagog OŠ „Vuk Karadžić" iz Kaone, pripremila je izveštaj o jednoj aktivnosti u okvriu projekta Obogaćeni jednosmenski rad. Izveštaj obajvaljujemo u celosti:

U školskoj 2019/2020. godini, u okviru projekta Obogaćeni jednosmenski rad, pedagog škole, Milena Leković, realizovala je aktivnost „Saradnja sa roditeljima”. Cilj ove aktivnosti je da pokaže koliko je važna saradnja roditelja i škole od dana kada dete krene u prvi razred kako bi se dete razvilo u samostalnu i stabilnu ličnost za ceo život.
Tokom prvog i drugog polugodišta zajedno smo obrađivali različite teme, prilagođene učenicima prvog ciklusa.
To su:

biljanaLeto je vreme kada možemo da se osvrnemo i na uspehe učenika, nastavnika, škola...

Iz ivanjičke Gimnazije upravo smo dobili prilog za sajt  o uspehu pedagoškog savetrnika, prof. Biljane Ajdačić, koja je bila i  dobitnik  Junske nagrade 2019.  za najbolje rezultate u oblasti kojom se bavi, a koja se dodeljuje na Dan opštine Ivanjica. U prethodnom periodu, prof. Ajdačić  je bila i jedan od nastavnika koje je Društvo za srpski jezik i književnost Republike Srbije nagradilo za natprosečne rezultate na Republičkom takmičenju iz književnosti Književna olimpijada od šk. 2013. do 2018. godine. 

Od ove školske godine, portfolio profesionalnog razvoja prof. Ajdačić krasi još jedna nagrada: