latinica | ћирилица

vrste ocenjivanjaŠkolska uprava Čačak neguje razmenu dobrih primera iz prakse i kontinuirano podstiče unapređivanje stručnog usavršavanja zaposlenih u obrazovanju radi obezbeđivanja i  stalnog unapređivanja kvaliteta rada. Ovoga puta, podelićemo primere dostavljenje iz ivanjičke Gimnazije, zahvaljujući inicijativi i saradnji sa rukovodiocima stručnih veća i  prof. Biljanom Ajdačić, pedagoškim savetnikom, kao i prateći dopis:

U skladu sa propisanim nastavnim planovima i programima, obrazovnim standardima i pravilnicima o ocenjivanju stručna veća u Gimnaziji su definisala kriterijume za sumativno i formativno ocenjivanje. Ovi kriterijumi, primenljivi i vidljivi u praksi, važan su instrument ocenjivanja nastavniku u praćenju i vrednovanju napredovanja učenika, kao i za đačku samoprocenu i vršnjačko vrednovanje.

globalU ovom članku objavljujemo  brošuru sa informacijama o Globalnom nastavničkom kampusu  (The Global Teacher Campus), veoma važnom projektu u okviru Uneskove Globalne koalicije za obrazovanje. 

Zainteresovani nastavnici iz osnovnih i srednjih škola mogu da pronađu više informacija na sledećoj adresi:

prosveta u praksi

Sadržaj prvog broja Elektronskog  časopisa  za primenu propisa u obrazovno-vaspitnim ustanovama namenjenog direktorima, sekretarima, službama finansija, nastavnicima, vaspitačima i stručnim saradnicima  „Prosveta u praksi" možete da pogledate na sledećem linku: 

https://profisistem.com/online-casopis/magazine.html